פוריות טבעית והומאופטיה קלאסית

פוריות בהומאופתיה / נועה אדם-גרוס, מטפלת בהומאופתיה קלאסית

הבאת ילד לעולם היא אחת המתנות המשמעותיות ביותר שאדם זוכה לקבל!  נשים רבות מגיעות אלי עם קשיים להיכנס להריון וזוכות לשמחת האמהות  בזכות הטיפול ההומאופתי. האמת היא שאין תחום מרגש מכך בעבודתי…

לפי הגישה ההומאופתית, בכדי שהגוף יהיה מסוגל לשאת פרי- על הנפש והגוף להיות חזקים ומוכנים. הקושי להרות או לשאת הריון נובע מגורמים שונים והוא משתנה מאד בין אישה לאישה. בדרך כלל הדבר נובע מחוסר איזון הורמונאלי  שמתבטא בהעדר ביוץ, מחזור לא סדיר, שחלות פוליציסטיות, נטייה להפלות ועוד.

הפתרונות של הרפואה המערבית  אינם מתבססים על שיקום מוכנותה הנפשית  ובריאותה של האישה, אלא על נתינת עזרים הורמונליים מלאכותיים ו 'עקיפת' מנגנוני הגוף בכדי להשריש הריון באופן לא טבעי. כמו כן, טיפולי הפוריות השונים טומנים בחובם תופעות לוואי רבות ולא נעימות.

בעולם הצמחים- הצמח 'מוליד' פרי רק כאשר הוא חסון ובריא מספיק ויודע שיש לו האפשרות להשקיע משאבים ולשאת את הפרי. כך גם אצלנו. ועל כן, הניסיונות להשריש הריון באופן מלאכותי כאשר הגוף והנפש אינם מוכנים לכך- אינם הדרך האופטימאלית.

ההומאופתיה לעומת זאת מעוררת את כוחות הריפוי של האישה ומשיבה אותה אל איזון אופטימלי שמאפשר לה להיכנס להריון באופן טבעי. ההומאופתיה מעוררת את האישה לתהליך הבשלה נפשית בדרכה להיות אם. והודות לכך הגוף מתחזק, מבשיל ונושא פרי!

במקביל לטיפול ההומאופתי – אני בד"כ מפנה את המטופלות ללמוד את ה 'שיטה הטבעית לפוריות' שמאפשרת להן לדעת עפ"י סימני גופן בדיוק מתי הן פוריות במהלך החודש בכדי להגדיל את סיכוייהן להיכנס להריון!

לפניכם 2 מקרים לדוגמא של השילוב הנהדר של ההומיאופתיה ו"השיטה הטבעית" :

אישה עם מחזור לא סדיר וללא ביוץ

הגיעה אישה מקסימה בת 33 שאינה מצליחה להיכנס להריון מזה זמן רב. המחזור מגיע אחת לכמה חודשים וללא ביוץ. בתשאול ההומאופתי הראשון היא תיארה כמה בעיות הורמונאליות שסבלה מהן, את תמונת המחזור, בעיות עור ורגישויותיה ברמה הרגשית. כמו כן, היא תיארה רגישות רבה לגלולות ובכל פעם שניסתה להשתמש בהן סבלה משלל תופעות לוואי.

לכל אילו הותאמה תרופה הומאופתית ייחודית עבורה שנועדה לטיפול בתמונת הרגישות הספציפית שלה. היא החלה לקחת את התרופה ובמקביל למדה את הקורס של "השיטה הטבעית לפוריות" כדי שברגע שתזהה את התקופה הפוריה שלה היא תוכל להגדיל מאד את סיכוייה להיכנס להריון במהירות.

תוך חודש מנטילת התרופה ההומאופתית הגיע לשמחתנו מחזור! בד"כ המחזורים היו מגיעים רק אחת לכמה חודשים. כמו כן, היא נהנתה  משיפור משמעותי בעור ובמצב הרוח הכללי, ברמת האנרגיה ואף סיפרה שיחסיה עם המשפחה השתפרו! בשלב זה, על אף שהמחזור הגיע, במעקב הזקיקים אצל הגניקולוג ולפי הסימנים של 'השיטה הטבעית' לא נראה ביוץ.

המשכנו בטיפול, והמחזור החל להגיע באופן קבוע בכל חודש! במקביל ראינו בטבלאות של השיטה הטבעית שינויים המעידים על ניסיונות גופה לבייץ (נראו שינויים בהפרשות צוואר הרחם, אך חום הגוף הבסיסי לא עלה בעקבות שינויים בהפרשות). לאחר כ-3 חודשים היה ברור עפ"י סימני השיטה כי הפעם עומד להגיע ביוץ ואכן הביוץ הראשון הגיע!!!

בחודש שלאחריו הגיע הביוץ השני! והודות לכך שהמטופלת ידעה בדיוק לזהות את 'חלון הפוריות' שלה הודות לשיטה –היא נכנסה באותו חודש להריון! איזה אושר!!

בניגוד להריונות אחרים ובפרט לכאלו שמגיעים לאחר הפריות מלאכותיות, ההיריון שלה עבר כמעט ללא תופעות לוואי ,ללא בחילות והיא עברה אותו בצורה מדהימה עם ליווי הומאופתי לפי הצורך! ואין אושר גדול מכך!

במקרה הזה, וברבים נוספים, ראינו כיצד הומאופתיה מעוררת את כוחות הריפוי של האישה ויכולה להעניק לה במתנה את הפוריות שלה-באופן טבעי וללא תופעות לוואי .

אנו רואים כמה חשיבות הייתה ל 'שיטה הטבעית' ולידיעה של האישה בדיוק מהו חלון הפוריות שלה- במעקב אחר תמונת הפוריות ובהגדלת סיכוייה להיכנס להריון.

כמו כן, הידע שניתן לה בקורס 'השיטה הטבעית' יאפשר לה לא לשוב אל הגלולות ,שמהן כה סבלה, לאחר ההיריון ולהסתמך אך ורק על הדרך הזו-שהיא נטולת תופעות לוואי  לאם ולתינוק היונק.

אישה בת 31 עם שחלות פוליציסטיות

מגיעה אלי אישה מקסימה,בת 31,שאני מטפלת בבני משפחתה. כבר כמה שנים היא מנסה להרות ללא הצלחה. הרופאים אבחנו שחלות פוליציסטיות. המחזור והביוץ אינם סדירים. היא סובלת מכאבי מחזור קשים ולעיתים מדימומים בין המחזורים. היא סובלת ממצבי רוח קשים, עצבנות ודיכאון במהלך המחזור ומספרת שיכולה לפעמים 'כמעט להרוג את בעלה' בלי לשים לב. היא מספרת שהיא מאד צינית ,שבעובדה קוראים לה 'ראש חץ' ובמחזור זה רק מתגבר.

היא מספרת על כך שתמיד הייתה מאד שאפתנית, קרייריסטית. עובדת בתפקיד ניהולי בכיר ולקח לה זמן רב ולבטים רבים להחליט שהיא מוותרת על חלק מזה כדי להרות.

לאחר הפגישה אני מתאימה לה את התרופה המדויקת ביותר עבור מצבה הפיזי ,רגישויותיה ואופייה הייחודי. היא החלה לקחת את התרופה ולאחר חודשיים המחזור החל להגיע כל 28-30 יום ! כשקודם המחזור הגיע באופן לא סדיר אחת לחודשיים וחצי -חודש וחצי.

כחודש לאחר הטיפול היא החלה בהמלצתי ללמוד את השיטה הטבעית.  היופי של 'השיטה הטבעית' הוא שגם נשים בעלות שחלות פוליציסטיות שהביוץ שלהן לא סדיר יכולות ללמוד לזהות את התקופה הפוריה שלהן למטרות כניסה/מניעת הריון ולהשתמש בשיטה ביעילות.

מיד לאחר התרופה בפעם הראשונה היה דימום קל ליומיים  ולאחריו לא הגיעו יותר דימומים בין המחזורים. מצבי הרוח והכאבים במהלך הוסת הלכו ופחתו בהדרגה ולאחר כ4 חודשים נעלמו עד לעצם היום הזה.

תוך כדי היא התמודדה עם לחץ עז מהרופאה ומאימא שלה להתחיל טיפולי פוריות-אך היא סמכה על גופה והודות לשיפור הרב שחוותה המשיכה בתהליך. לאחר כמה חודשים אמרה שנפשית היא מרגישה הרבה יותר טוב. העצבנות השתפרה ובעלה ועמיתיה לעבודה טוענים שהיא 'התרככה'.

כל אותו זמן היא ממשיכה לקחת את הרמדי ולזהות את התקופה הפוריה שלה לפי השיטה הטבעית. עם הזמן אנו רואות כי הטבלאות נהיות יותר ויותר מסודרות .תוך חודשיים מתחילת הטיפול כבר צפינו בטבלה 'מסודרת' ותקינה. היא כמובן השתמשה בידיעה שלה בדיוק מתי היא פורייה וניסתה להיכנס להריון בימים אילו.

בפגישה עימה לאחר 4 חודשים היא אומרת :'אני מרגישה שעברתי תהליך מאד חשוב ,ופתרתי את מה שמנע ממני להיות אימא.  ה'קוצים' שלי התרככו ואני יותר רכה היום ומוכנה להיות יותר אמא ופחות צינית… אני מרגישה שזה ממש קרוב .כשהיא אמרה את זה הרגשתי בתוכי שזה ממש מתקרב… שהיא באמת בשלה…

לאחר חודש החדשות המרגשות הגיעו:היא בהריון!!!

ואכן, היא עברה הריון תקין ובריא עם תמיכה הומיאופתית. כשהחלו בחילות –היא לקחה שוב את התרופה ואילו חלפו בהדרגה תוך שבוע.

היא ילדה בן מקסים והיא אימא נהדרת! אושר גדול…

מאחלת לכן שנה טובה ופורייה!  נועה אדם- גרוס.

נועה אדם-גרוס הומיאופתית מוסמכת.

בעלת קליניקת 'רפואה שלמה' להומיאופתיה בת"א.

ליצירת קשר: 054-8025520

www.noa-adam.co.il

Comments are closed.